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Meet our partners! Michel et Augustin

michel-et-augustinTheir nickmane: les trublions du goût, which literally means « the troublemakers of taste ».

Every day they are more and more widely spread among French shopping shelves and it’s true: you can consider them as troublemakers. They owe their success to their sincerity, and you could easily sum up their policy in 2 key items:

–          Make good products

–          Try to make the world smile

Simple, but it’s never been done in France. If British people are already used to Brands that talk to them directly, in a light, sometimes funny vocabulary, let me tell you that in France, they’ve been the very first to do so. I would even say they shook the coconut of institutional communication. And this is why we can only thank the crazy duo for bringing fresh air in gourmet communication. And what about the products? They are good. Really good. This is really logical because they are made out of good things : fresh raw material, high-end sourcing, without any additive or preservative. Try them, you’ll experience the difference. The great news is you can now shop them in London as they are available at Harvey Nichols in Knightsbridge.

To discover the brand: http://www.micheletaugustin.com and follow the daily adventures of troublemakers: www. facebook.com/MichelEtAugustin

michel_augustinAnd now, same text in French so you can practice a bit:

Ils se surnomment eux-mêmes les trublions du goût. C’est vrai, Michel et Augustin font figure de trublions sur les étagères des magasins français, où ils sont de plus en plus présents. Leur succès, ils le doivent à la sincérité de leur démarche qui se résume en deux points :

–          Fabriquer de bons produits

–          Donner le sourire au gens

C’est simple, mais il fallait y penser. Et si les anglo-saxons sont, eux, déjà bien habitués à ce que des marques leur parlent aussi directement, d’un ton léger, voire décalé, laissez-moi vous dire que côté français, la démarche a carrément secoué le cocotier de la communication. En ce sens, on ne peut que remercier l’improbable duo.

 Et les produits alors ? Ils sont bons, voire très très bons. C’est normal car ils sont fabriqués avec de bonnes choses, des matières premières fraiches et de qualité, sans additifs ni conservateurs. Goûtez-les, vous sentirez tout de suite la différence. Ils sont trouvables à Londres chez Harvey Nichols à Knightsbridge.

 Pour découvrir leur univers, c’est par là: www.micheletaugustin.com et pour suivre les aventures des trublions du goût au quotidien, c’est par là fr-fr.facebook.com/MichelEtAugustin

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2 réflexions sur “Meet our partners! Michel et Augustin

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